Dodatki do ciast i nie tylko (Fot. Shutterstock)

Dodatki do ciast i nie tylko

Mimo że sprzedaż bakalii rośnie całorocznie, to wciąż okresy przedświąteczne charakteryzują się mocnymi sprzedażowymi pikami. Bakalie i masy do ciast stają się wówczas dobrem pierwszej potrzeby. Doświadczeni detaliści doskonale zdają sobie z tego sprawę, gdyż jest to dla nich świetna okazja na zarobek.

Przemyślana strategia

 Jak pokazują ostatnie lata, wprowadzanie oferty świątecznej następuje przy tym coraz wcześniej. Eksponując zawczasu te produkty, sprawiamy, że konsument jest świadomy ich obecności, a tym samym nie planuje ich kupna w innym miejscu. Wystawki paletowe, regały czy chociażby uporządkowana półka to coś, o co powinniśmy zadbać zatem w pierwszej kolejności. Warto bowiem podkreślić, że choć shopper wybiera się po bakalie i masy do ciast zazwyczaj w sposób planowy, to często spontanicznie rozszerza on listę kupowanych bakalii o nowości, lubiane przysmaki czy produkty intensywnie promowane w mediach, jak np. bakalie i masy HELIO. Pobudki wcześniejszych zakupów konsumentów są różne – jedni wolą zrobić zakupy wcześniej, by uniknąć tłumów i zminimalizować ryzyko zarażenia się koronawirusem, drudzy chcą po prostu rozłożyć świąteczny budżet na dłuższy okres, a przecież bakalie i masy są w tym względzie idealne, bo mają długi termin przydatności, a przy tym na pewno przydadzą się na święta.

Wierność marce

Zapewne najbliższe święta upłyną pod znakiem inflacji. Choć Mikołaj będzie skromniejszy, tradycja przygotowywania świątecznych potraw jest niezagrożona. Gospodarując domowym budżetem, chętniej sięgniemy przy tym po własnoręcznie przygotowane specjały, niż te z garmażerii i cukierni. Choć cena zyskuje na znaczeniu, to zaufanie do producenta i gwarancja dobrej jakości nabierze na sile. W przypadku bakalii i mas do ciast, konsumenta nie stać dziś na nietrafione zakupy, nawet kosztem kilkunastu groszy więcej za pewną jakość HELIO. Wśród świątecznych szlagierów polecam masę makową HELIO w puszcze 850 g. To nieodzowny na święta produkt o najdłuższej rynkowej tradycji, cieszący się renomą i popularnością. Do tego bakalie HELIO, począwszy od suszonych śliwek, orzechów, czy mieszanki owocowej na wigilijny kompot. Pamiętajmy, że HELIO to najwyżej wyceniana polska bakaliowa marka, która cieszy się zaufaniem konsumentów budowanym przez dekady. To już bowiem 31 święta, kiedy nasze bakalie zagoszczą na wigilijnych stołach polskich konsumentów.

materiały prasowe (Fot. HELIO S.A.)
materiały prasowe (Fot. HELIO S.A.)

Tak ważna kampania reklamowa

Marka HELIO jak co roku przed świętami planuje wspierać sprzedaż swoich produktów szeroką kampanią w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszają już w listopadzie. Obejmują również portale: branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Równocześnie prowadzone będą wysyłki dla influencerów, konkursy oraz promocje w wybranych punktach sprzedaży. Jak co roku, marka przygotuje dla swoich odbiorców mnóstwo świątecznych inspiracji w formie wideoprzepisów. Głównym celem prowadzonej kampanii jest przypomnienie o masie makowej, która jest niezbędnym elementem świątecznej listy zakupów oraz zachęcenie do spróbowania nowych, świątecznych specjałów z użyciem produktów marki HELIO.

„Czytaj skład poleca”

Poza corocznymi świątecznymi bestsellerami HELIO warto uczulić, że tegoroczny grudzień będzie wyjątkowy dla detalistów ze względu na piłkarskie emocje. Rozpoczynający się w listopadzie Mundial mocno zwiększy popyt na orzechy i popcorny do mikrofalówki. Koniecznie wyeksponujmy zatem pieczone migdały, nerkowce oraz pestki dyni oprószone solą morską z linii HELIO Natura certyfikowanej znakiem „Czytaj skład poleca”. Zainteresowaniem powinna się też cieszyć linia wyjątkowo mięsistych, soczystych i bez konserwantów suszonych owoców HELIO So Soft! Grzechem byłoby nie wspomnieć o przekąskowym bestsellerze, tj. unikalnym, bo bez tłuszczu palmowego, popcornie do mikrofalówki HELIO. Jest on dostępny w wielu smakach – od najbardziej popularnego solonego i maślanego, przez naturalnie zdrowy HELIO Natura, po wersje szczególnie rozgrzewające – ostrą oraz mega ostrą, tudzież słodką – karmelową z cynamonem. Szeroka oferta wyjątkowych popcornów HELIO z pewnością spełni oczekiwania każdego konsumenta i detalisty.

Olejowi palmowemu mówimy „nie”

Warto na koniec przypomnieć, że jako pierwsi zaoferowaliśmy polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w odświeżonej linii mas krówkowych HELIO Premium, certyfikowanych znakiem „Czytaj skład poleca”. Dla HELIO eliminowanie konserwantów i oleju palmowego to element proekologicznej po lityki, a także priorytet, który idealnie współgra z realizowanym wspólnie z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu projektem „Nie jem palmowego – Chronię orangutany”. Jego celem jest zwiększenie świadomości w zakresie zagrożenia, jakie niesie za sobą produkcja oleju palmowego m.in. dla lasów deszczowych i dla wielu gatunków zwierząt, a także… negatywnego wpływu utwardzonego tłuszczu palmowego na nasze zdrowie.

Tekst: Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A., materiały Partnera

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *